Maine schöne freunde! Tervetuloa merkillisen miehen matkakertomuksien pariin! 

Yritän tässä lähinnä katsoa miten tämä härdelli toimii ja rupean sitten jossain vaiheessa parantelemaan blogini ulkoasua, jottei se nyt aivan alastomaksi jäisi, mutta toistaiseksi voisin vaikka tässä ollessani kertoa miten toistaiseksi olen voinut. 

Muutin siis maanantaina Malminkartanoon iki-ihanasta lintukoto Vihdistä. Tavarat saatiin sisään, kotiuduin toissapäivänä ja jo eilen pääsin huokailemaan nostalgiasta kun kävelin pitkin ja poikin Myyrmäkeä. Niille teistä, jotka eivät jo tietäneet voin kertoa olevani alunperinkin Vantaalta kotoisin. Malminkartanon, Myyrmäen, Askiston ja Martinlaakson alueilla olen lähestulkoon aina pyörinyt, joten takaisin palaaminen on varma merkki kaikesta kivasta^^.

Pidän omasta huoneestani. Se on kellarikerroksessa. Siellä on viileää, pimeää ja avaraa tilaa tarpeeksi omiin tarpeisiini. Olen nimennytkin huoneeni lepakkoluolaksi^^. Siellä on mukavaa työstää musiikkia yksittäisten muusikkokavereiden kanssa, vaikka eihän sinne sentään mitään bändiä mahdu.

Siviilipalvelus alkaa 13.päivä ja pääsen heti tositoimeen. Minut on pääasiallisesti määrätty eräänlaisen "erityisluokan" avustajaksi. Rehtori luovutti minulle tuiman toimen, sillä minun tulee erityisesti pitää silmällä sellaista 8-vuotiasta väkivaltaista lasta. Olen kuitenkin jokapaikanhöylä, eli missä apua tarvitaan sinne juoksutetaan sivari-atte :P. Vielä en ole ehtinyt tutustua sivarien lomaoikeuksiin ja muonitukseen, mutta uskon tämän koulun henkilökunnan kohtelevan minua reilusti. Vihtiin olisi kuitenkin kiva päästä jouluksi kavereita tapaamaan.

Ajattelin aloittaa Karaten harrastamisen uudestaan. Entinen seurani on vielä pystyssä ja minulla olisi oikeus jatkaa entisellä vyöarvollani(oranssi). Jos en olisi löytänyt karatepassiani tavaroitteni seasta olisin joutunut aloittamaan aivan alusta. Tai noh, alusta tässä ollaan joka tapauksessa aloittamassa kun ei nuo liikkeet ole enää parhaimmassa terässä. Tammikuussa on peruskursseilla taas tilaa. Pääsen treenaamaan kaikkien niiden mainioiden veikkosten kanssa. Hessu Mättö on ihan paras :D. 

Täytyypi uutta kitaraa olla hankkimassa jossain vaiheessa. Tuo entinen ei enää miellytä korvaa. Todennäköisesti alan hengailemaan enemmän noissa musiikkiliikkeissä pääkaupunkiseudun puolella. 

Tässäpä tämä kertomus. Pyrin kirjoittelemaan lähiaikoina lisää.